خخخخ

خخخخ

برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم….
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم….
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم….
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ….

 

اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم

_____________________________

یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش ارایش، خوش ادا و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!!

______________________________

 

 

یکی از بزرگترین دردسرای پسرا اینه که یکی از مخاطبین خاصش ته ریش دوست داشته باشه و اون یکی ۳ تیغه !
اصن نابود میکنه آدمو …

______________________________

 

پیامک دختر به پسر :
زن یعنی من ، که عشوه هایم دود میکند ابهت مردانه ات را
پاسخ پسر :
قلبونت بِلم عَچیچَم مَن دَل بَلابَل تو اُبُهتی نَدالَم ، بُوچ بُوچ :-* :-*
بیاین الان دستِ جمعی خودکشی کنیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت21:06---24 آذر 1393
ایول دلارام خانوم
خیلی زیبا بود

پاسخ:مر30000000000


امیر
ساعت16:16---24 آذر 1393
سلام اجی
همیشه دلارام باشی
باور کن خیلی بیشتر از اونی که نظر می ذارم میام وبت
موفق باشی
پاسخ:سلام داداش ......مرسی تو هم همین طور باشه منم میام


امیر
ساعت0:06---23 آذر 1393
خیلی با حال بوووووووووووووووووووود
پاسخ: .....خخخخخخخ .مر30 داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 آذر 1393برچسب:, ] [ 15:7 ] [ دلارام ]
[ ]