...............

...............

امروز یه پسره رو دیدم ابروهاش نخ ! بهش گفتم :

خوشگل خانم کدوم آرایشگاه میری !؟

یذره از ابروهاتو واسه شوهرت نگه میداشتی !

با عصبانیت گفت : خانم محترم ! من آقا هستم ! ( آقا رو خوب اومد ! )

گفتم : وای ببخشید ! ولی اصلا معلوم نیست ها !

______________________________

تنها 99 درصد مردها هستند که باعث بدنامی 1 درصد باقی مانده میشوند !

_____________________________

قلب دخترا مثل قبرستونه هرکی به اونجا پا میذاره دیگه نمیتونه برگرده

اما قلب پسرا مثل هتل 5 ستاره ست معلوم نیست کی میاد کی میره !

_____________________________

 

مردان از دو نوع خارج نیستند !

یا روی سرشان خالیست ، یا توی سرشان !



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت10:20---17 آذر 1393
با مطالب این پستت تا حدی موافقم

اما من نه رو سر خالی و نه تو سرم

تو دلم خالیه
دل منم قبرستانه و دختر هم نیستم
یکی تو دلم بود که رفته و درد به در شدم
پاسخ:...........(O_0)..........


درسا
ساعت15:49---13 آذر 1393
می دونی فرق تو با پنالتی چیه ؟

پنالتی ۵۰ درصد گله اما تو صد درصد گلی !
پاسخ:می دونی فرق تو با انار چیه ؟ انار هزار دونس ولی تو یه دونه ای ! ___________ اگه گفتی فرق تو با جوراب چیه ؟ جوراب لنگه داره ولی تو نداری !


دریا
ساعت20:25---2 آذر 1393
اجی قلب دخترا و پسرا خوب اومدی
مر30 گلم عالیه
پاسخ:مر30 گلم که نظر دادی ........ فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ] [ 21:13 ] [ دلارام ]
[ ]